GRLS

Як створити успішний музичний бренд за 365 днів?

Юрій Нікітін і компанія MAMAMUSIC оголосили про запуск нового незвичайного проекту під назвою GRLS, в якому «на очах» у глядачів за 365 днів дві прості дівчини перетворяться в популярних артистів.
GRLS – це експеримент! “Це багатосерійний проект, в якому ми покажемо весь шлях становлення артистів. Ви не просто побачите все, але і зможете брати участь в процесі. Ваш голос здатний визначити багато: від підбору наряду до вибору нового треку! Це історія про сучасну талановитої молоді, яку ми будемо писати разом з вами”, – кажуть автори.


Наіле & Айлар- надихають, за ними хочеться йти, з ними хочеться бути і разом з ними творити. Разом з MAMAMUSIC вони на власному прикладі покажуть, куди можуть привести мрії. Знайомтеся, закохуються, беріть участь в житті двох звичайних незвичайних дівчаток.


“GRLS – це найсміливіший проект за 20-річну історію компанії. Ми не боїмося розкрити всі «карти» і показати тонкощі роботи з артистами. Ми хочемо допомогти справжнім талантам реалізувати їх найсміливіші ідеї, але не до кінця знаємо, що з цього вийде. Перша серія виходить в ефір уже сьогодні. Подивимося?”, – йдеться у прес-релізі.

YouTube

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *